Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Current
Archives
Announcements
PEPG Em Educação: Psicologia da Educação
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 22 (2006)
No. 22 (2006)
Published:
2006-06-06
Editorial
Editorial
Editorial Editorial
PDF (Português (Brasil))
Artigos
The "Psychological ideas" about the conditions of learning in the province of Paraná (1854-1889)
Sheila Maria Rosin, Mitsuko Aparecida Makino Antunes
PDF (Português (Brasil))
Laboratories of psychology in teaching courses of São Paulo: the rising of psychometry
Rogério Centofanti
PDF (Português (Brasil))
Educational Psychology in the teaching course of a Confessional Catholic School of São Paulo (1941-1961)
Carla Mirella Mastrobuono, Mitsuko Aparecida Makino Antunes
PDF (Português (Brasil))
Consolidation of Psychology in Brazil (1930-1962): sistematization of date and some analitical tentatives
Mitsuko Aparecida Makino Antunes
PDF (Português (Brasil))
Historical Relationships between Psychology and Education in Paraguai
José E. García
PDF (Español (España))
Ampliando
Grupo de Trabalho Psicologia da Educação: uma análise da produção acadêmica (1998-2004)
Luciane Maria Schlindwein, Marilene Proença Rebello de Souza, Lourdes Helena da Silva, Flávia da Silva Ferreira Asbahr, Cristiane Nadaleto
PDF (Português (Brasil))
Compartilhando
Perspectivas e dilemas na pesquisa em história da psicologia no Brasil
William B. Gomes
PDF (Português (Brasil))
Qualis:
A2
Área do conhecimento:
Educação
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)
Français (France)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians