Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • PEPG Em Educação: Psicologia da Educação
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 21 (2005)

No. 21 (2005)

Published: 2005-12-06

Editorial

  • Editorial

    Editorial Editorial
    • PDF (Português (Brasil))

Artigos

  • Person centered approach in the history of psychology in Brazil: from psychotherapy to education, amplifying

    Ronny Francy Campos
    • PDF (Português (Brasil))
  • School and "learning difficulties"

    Rui Canário
    • PDF (Português (Brasil))
  • Meanings of interaction in school and values formation

    Vera Maria Trevisan de Souza, Vera Maria Nigro de Souza Placco
    • PDF (Português (Brasil))
  • Clinic-school and training in psychology: theoretical fundamentals and profissional practice.

    Luiz Donadon Leal, Marilda Gonçalves Dias Facci, Rosana Aparecida Albuquerque, Silvana Calvo Tuleski, Sonia Mari Shima Barroco
    • PDF (Português (Brasil))
  • Beliefs in a world of justice: a cognitive invariance or social acquisition?

    Alicia Barreiro, José Antonio Castorina
    • PDF (Español (España))
  • Voices of silence: a critical-reflexive education for treachers of autistic students

    Ruth Cabral Monteiro de Castro
    • PDF (Português (Brasil))

Ampliando

  • Condições de produção do conhecimento dos alunos do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação: Psicologia da Educação da PUC-SP

    Marli André
    • PDF (Português (Brasil))

Compartilhando

  • Introdução à psicologia da emoção

    Fausto Eduardo Menon Pinto
    • PDF (Português (Brasil))
Qualis: A2
Área do conhecimento: Educação

Language

  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Português (Brasil)
  • Français (France)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Creative Commons

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.